Subject: FW: Nehatu tee 2 Teenindushoone kasutusloa taotlus nr nr. 2411371/14249. Ehitise kood 121422555
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 16:00:02 +0200

Palun reg

From: Kristi Tammemägi <[email-masked]>
Sent: Monday, January 6, 2025 3:59 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Nehatu tee 2 Teenindushoone kasutusloa taotlus nr nr.
2411371/14249. Ehitise kood 121422555

Tere Krista!

Seoses Nehatu tee 2, Jõelähtme vald, Harju mk projektiga. Selgitan
olukorda ja edastan Teenindushoone VVK projekti kooskõlastamiseks.

Meil oli esitatud kasutusloataotluse nr Nehatu tee 2 Teenindushoone VVK
väliosaprojektina, mis ei olnud transpordiametiga kooskõlastatud.

Tekitasime ise segadust, kuna olime esitanud kahe ehitusloa mahus
projekti.

Täna on selge, et kinnistul ehitatakse hooned erivetes etappides, siis
koostame uuesti VVK projektid eraldi Ärihoonele (ehitusluba 22.02.2024,
ehitise kood 121413809 ) ja Teenindushoonele (ehitusluba 06.06.2024,
ehitise kood 121422555 ).

Ehitamist alustati Teenindushoonest (06.06.2024 väljastatud ehitusluba),
millele soovime taotleda ka kasutusluba taotlus nr. 2411371/14249. Ehitise
kood 121422555.

Kirja manusest leiate Nehatu tee 2 Teenidushoone VVK projekt
kooskõlastamiseks, mille lahenduse on kooskõlastanud Loo Vesi.

Teenindushoone sademeveelahendus on lahendatud hooneümbruse kinnistu
immutamisega. Hoone esise platsi sademeveed juhitakse Nehatu tee 2 kinnitu
lõunapoolsesse ossa.

Ehitusloa saanud teenindushoone asendiplaanil (Töö nr 24NT2 joonis
AS-4-03) on märgitud kraav, kuna see lahendus oli 22.02.2024 ehitusloa
saanud projektis. Kahjuks on projekteerijal projektile märkimata, et kraav
on eelnevalt projekteeritud ning on 22.02.2024 ehitusprojekti lahendus.

Nehatu tee 2 Ärihoone (ehitusluba 22.02.2024)  VVK lahendus
projekteeritakse ümber (kuna see projekt ulatub riigitee kaitsevööndisse)
ja esitatakse Transpordiametiga kooskõlastamiseks pärast lahenduse
valmimist.

Kas selliselt edasi minnes saame lahendatud Teenindushoone kasutusloa
märkuse ning Ärihoone VVK projekti lahenduse esitame kooskõlastamiseks,
kui see on valminud?

Tagasisidet ootama jäädes.

Kõike paremat!

Kristi Tammemägi

GRIK Ehitus OÜ

Tel. +372 53493676

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.